2020. május 18., hétfő

2020. május 18. Matematika

2018. május 18. matematika

Elérkeztünk az ismétléshez.

Műveleti sorrend ismétléséhez készítettem egy a videót, nézd meg!



Folytatjuk a római számokkal.




Később történelemből sokat fogtok tanulni erről a korról.

Vedd elő a füzetedet, írd fel a mai dátumot! V. 18. Látod, itt már római számot írunk.
Hol találkozunk még római számokkal? 



Régi épületeken is láthatsz római számokat. 
Hogyan képezzük a római számokat!

Készítettem egy videót nézd meg!





Munkafüzet 63. oldal 2. és 3. feladatában a videó alapján írd be a számokat!
Ezután, már szerintem olyan ügyes vagy, hogy a tankönyv 100. oldal 1. és 2. oldd meg önállóan!
Tankönyv 101. oldal 1. feladat megoldásában segítek a videóban.




Most már könnyű lesz a 3. feladat megoldása is.


Szorgalmi: a gyufás feladatok.








Remélem sikerült jól elmagyaráznom a római számokat, ma nincs beküldendőd!

 Nézd meg a videót! Kicsit nagyobbaknak készült, de nem lesz károdra. 
Ezt most nem én készítettem, hanem egy tanító bácsi, akit Balázs bácsinak hívnak. Fogadjátok szeretettel!



Gyakorold húszig a római számokat!




Gyakorlás 100-ig





Tünde néni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése