2020. március 19., csütörtök

2020. március 19. Magyar irodalom


Mesefeldolgozás: A boldog ember inge

Forrás:
Boldizsár Ildikó: Esti mesék a boldogságról
Móra Könyviadó 2019

Emlékszel? Sokat beszélgettünk már arról, hogy milyen egy boldog ember. Gondolkozz el azon, hogy mikor, mitől lehetünk boldogok? Te boldog vagy? Milyen érzés boldognak lenni?

Kényelmesen helyezkedj el! Ha van tesód, ültesd megad mellé!

Hallgasd meg a mesekezdő mondókát! Ha van kedved tanuld is meg, mielőtt a testvérednek mesélsz mondd te is el!
https://drive.google.com/open?id=1dDRziQluMsn74JWAa98xuzImqNGNM_pE

Hallgasd meg a mesét!

Kattints ide:
https://drive.google.com/open?id=1dDRziQluMsn74JWAa98xuzImqNGNM_pE

Hallottad már ezt a mesét?
Mi tetszett benne?
Láttál már olyan embert aki fát hasogatott? Esetleg segítettél már a szüleidnek favágás közben?
Tudod-e miért szoktuk a fát hasogatni?


Hallgasd meg a dalt, a szöveget is látod. Tanuld meg!
Katt ide:
Erdő mellett nem jó lakni

Mit gondolsz milyen lehet erdő mellett, vagy erdőben lakni?
Fogalmazd meg egy két mondatban!
Várom a válaszaidat:

  • anya messengerén hívjatok fel és mondd el
  • írd le és fotózzátok be és azt a képet küldjétek el
  • a dalt is szívesen meghallgatom tőled
A dalt is szívesen meghallgatom, Zsuzsa néni is örülne ha hallaná!

Hallgasd meg a mesét újra és utána indulhat  a játék!






Írd fel a füzetedbe  a mai dátumot, és a mese címét:
A boldog ember inge

Házi feladat:
Írj három mondatot arról, hogy te mikor vagy boldog!
 Kezdheted így is:
Én akkor vagyok boldog,
Mindig boldog vagyok amikor,
A boldogság nekem az jelenti

Beszélgess a testvéreddel, szüleiddel is arról, hogy ők mikor boldogok!
Én boldog vagyok, hogy mesélhettem nektek!

Tünde néni












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése